فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور

رئیس سازمان مدارس صدرا در بوشهر از فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۴۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری در نشست با حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رؤسای ادارات و مدیران مدارس صدرای بوشهر از فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور خبر داد.

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور اظهار داشت: در بحث هدایت تحصیلی امسال ۱۸ هزار دانش آموز رشته معارف اسلامی را به عنوان اولویت خود در انتخاب رشته انتخاب می‌کنند؛ در حالی که ظرفیت رشته معارف در کل کشور حدود ۶ هزار نفر است.
 
فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان مدارس صدرا در تلاش است در ایام کرونا علاوه بر تقویت آموزش مجازی این مدارس نسبت به برنامه‌های تربیتی و پرورشی نیز توجه ویژه داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری سوگواره‌ی نو غلامان در ایام محرم، ارسال نامه‌های تربیتی به دانش آموزان و حمایت از استعداد‌های مهارتی هنری و فرهنگی دانش آموزان از جمله این برنامه هاست.

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان این که ما موظف به تبلیغ انقلاب اسلامی هستیم اضافه کرد: سازمان در حوزه تامین نیروی انسانی متعهد و انقلابی خود را موظف به انجام خدمات می‌داند.
 
فعالیت ۱۸۰ مدرسه صدرا در کشور

وی افزود: سازمان مدارس صدرا در صدد است با پی‌گیری مدیرکل تبلیغات بوشهر و همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان نسبت به رشد این مدارس در شهرستان‌های استان با اولویت شهر بوشهر اقدام کند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار