مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره خبر داد

برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه دیواندره

حجت‌الاسلام جعفرمنتشلو با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم درسپاه دیواندره اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و در جمع تمام پرسنل و جانشین فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حسینیه سپله شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۹۱۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
 امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان کردستان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم درسپاه دیواندره اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و در جمع تمام پرسنل و جانشین فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حسینیه سپله شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآن کریم که هر ساله برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در سه رشته تحقیق، ترتیل و اذان شرکت می‌کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره بیان داشت: مسابقات قرآن کریم هر ساله با هدف ایجاد فضای معنوی و شور قرآنی و بهره‌گیری از این کتاب آسمانی در بین پاسداران برگزار می‌شود و نفرات برتر هر رشته به مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم معرفی می‌شوند.

وی ابراز داشت: برگزیدگان هر رشته به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند که بعد از برگزاری مسابقات در استان کردستان برگزیدگان به مسابقات مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار