فرمانده سپاه کربلا:

هیئت رزمندگان اسلام ترویج کننده گفتمان امام و انقلاب است

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که هیئت رزمندگان بدون گرایش سیاسی فعالیت می کند، افزود: هیئت رزمندگان اسلام ترویج کننده گفتمان امام و انقلاب است .
کد خبر: ۹۲۶۸۸۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جلسه اعضای هیئت رزمندگان اسلام مازندران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان توسط رزمندگان زحمتکش و ایثار گر پایه گذاری شده است، گفت: هیئت رزمندگان دارای   پیشینه درخشانی بوده  و  امروز  در دل مردم  جای دارد.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان این مطلب که هیئت رزمندگان بدون گرایش سیاسی فعالیت می کند، افزود:  افراد زیادی  در این هیئت زحمت کشیدند  و به عنوان پیش قراولان فرهنگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس ترویج کنندگان گفتمان امام و انقلاب  شدند.
 

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه یکی از اهداف مهم هیئت رزمندگان، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، اضافه کرد: هیئت رزمندگان باید در جذب هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش کند.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تاکید بر اینکه اعضای هیئت مرکزی همه خادم مجالس عزای حسینی هستند، خاطرنشان کرد:باید به مردم خدمت کرد  و در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب فعالیت کرد و این در گرو کار جهادی و مخلصانه و بی نام ونشان  است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه یکی از  آسیب‌های هیئت‌های مذهبی نام و نشان و آرم است، گفت: رسالت همه هیئت‌ها خدمت به مردم است و هر چه هیئت مردمی‌تر باشد نقش موثری در جامعه و بین مردم خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان یادآور شد: اگر هر هیاتی بخواد برای مراسم عزای حسینی از ظرفیت سالن‌های ورزشی  سپاه استفاده کند، ما اعلام آمادگی کرده و این سالن‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم.
 

در ادامه جلسه هم حجت الاسلام والمسلمین  غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به نقش صدا و سیما مرکز مازندران  اشاره و  خاطرنشان کرد: رسانه ملی به جهت برخوردار بودن از ظرفیت بالای رسانه‌ای برای تبلیغ و تبیین نهضت حسینی نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام  تسخیری با بیان اینکه باید هیئت‌های رزمندگان در  سطح استان فعال شوند، افزود: می‌بایست  نقش محوری به این هیئت‌ها داده شود تا در جامعه نقش آفرینی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به اعضای هیئت که از افراد اثرگذار جامعه هستند اشاره و یادآور شد: هیات رزمندگان باید جایگاه مناسبی در شهرستان داشته باشد تا دیگر هیئت‌های مذهبی از لحاظ فرهنگی خود را به این هیئت وصل کنند.

انتهای پیام/.
ارسال نظرات
پر بیننده ها