در راستای چهل سالگی انقلاب انجام شد:

تجلیل از پزشکان خط مقدم مبارزه با کرونا در زاهدان

در راستای چهل سالگی انقلاب از پزشکان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۸۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:  با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر جامعه پزشکی و به مناسبت روزپزشک از ۳۰ نفرازپزشکان بیمارستان بوعلی که درخط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا زحمات بی شائبه انجام دادند  تجلیل شد.
 
وی افزود:  پزشکان با روحیه جهادی و انقلابی اثبات کرده اند که در هر شرایطی که انقلاب به وجودشان نیاز داشته باشد با خلوص نیت در میدان حضور دارند.
 
کمیلی بیان کرد: در دفاع مقدس پزشکان کار جهادی خود را در راستای درمان افراد زخمی انجام میدادند، امروز نیز جهادی متفات تر پزشکان را به عرصه آورده است، عرصه ای که جان و سلامت و بهداشت خودشان را برای نجات جان بیماران  در طبق اخلاص گذاشته اند تا جامعه و مردم سالم بماند.
 
جانشین جامعه پزشکی سپاه سلمان ادامه داد: پزشکان بسیجی در کنار کادر درمان در شرایط سخت کرونایی ایستاده اند تا با اقدامی جهادی همه دست در دست هم دهند تا این ویروس منحوس را ریشه کن کنند.
 
گفتنی است  از پزشکان 30 پزشک خط مقدم مبارزه با کرونا  تجلیل و  ۲۵۰ نفر از کادر درمان و نیرو‌های خدمات و اداری بیمارستان بوعلی  تقدیر شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار