برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر اهرم

امام جمعه جدید شهر اهرم طی آیینی در مصلی این شهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۷۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، طی آیینی مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر اهرم در مصلی جمعه این شهر با حضور روحانیون استان، خانواده معظم شهدا و مسئولین ادارات برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم گفت: امروز یک روحانی جوان، انقلابی و پای کار در این شهرستان به عنوان امام جمعه معرفی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه افزود: از حجت الاسلام عیسی راستگو امام جمعه سابق این شهر نیز که باعث خدمات بی شائبه‌ای در شهر و شهرستان تنگستان شدند نیز کمال قدردانی دارم.

جمالی ادامه داد: خدماتی که باعث شد گردوغبار فراموشی که بر علمای بزرگ این دیار نشسته بود از بین برود و با برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های متعدد در معرفی علمای بزرگ این شهر کوشیدند.

در این مراسم مهندس رفیعی پور فرماندار شهرستان تنگستان نیز ضمن اشاره به موضوع این مراسم و اهمیت نمازجمعه همچنین فرارسیدن ایام محرم گفت: ایامی که در آن قرار گرفته ایم مربوط به سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که جهان در خصوص ویروس منحوس با آن مواجه شده است و محدودیت‌های ایجاد شده در این زمینه و فرمایشات مقام معظم رهبری همچین ستاد ملی مبارزه با کرونا باید رعایت نکات بهداشتی در برگزاری مراسم‌های ماه محرم را جدی گرفت.

سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان نیز در این مراسم گفت: فریضه شکوهند نمازجمعه یکی از جلوه‌های بسیار زیبا در بعد عبادی، سیاسی می‌باشد که پیامبراکرم (ص) بنیان این مهم را در نخستین روز‌های هجرت به مدینه نهاد تا پایگاهی برای بیان و ایجاد برنامه‌های فکری، فرهنگی و سیاسی جامعه باشد.

در پایان این مراسم احکام تودیع و معارفه امام جمعه شهر اهرم توسط حجت الاسلام بهمنیار مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعت استان بوشهر قرائت و تحویل حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه جدید شهر اهرم شد.
 
 

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار