خبرهای داغ:
پس از ۳۴ سال؛

پیکر شهید «علی محمد قنبری» شناسایی شد

نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان از شناسایی پیکر شهید«علی محمد قنبری» پس از ۳۴ سال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

پیکر شهید «علی محمد قنبری» شناسایی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهرام دوست‌پرست در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی پیکر پاسدار وظیفه شهید «علی محمد قنبری» اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.

وی افزود:  شهید «علی‌محمد قنبری» از لشکر32 انصار الحسین(ع) بود که در ۲۱ شهریور ماه ۱۳۶۵ به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نماینده کمیته جست وجوی مفقودین استان همدان گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان به خانواده این شهید عزیز اطلاع داده شد.

وی درباره جزییات مراسمات این شهید بیان کرد: از آنجا که خانواده این شهید ساکن نهاوند هستند تصمیم نهایی برای برگزاری مراسمات وی از طریق ستاد تجلیل ازشهدای شهرستان نهاوند اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ شهید علی محمد قنبری از شهدای سرافراز روستای بیان شهرستان نهاوند است که در ماه محرم سال ۶۵ به شهادت رسید و در آستانه ماه محرم امسال پیکر مطهر این شهید والامقام شناسایی شد و پس از ۳۴ سال دوری از وطن به آغوش خانواده باز می‌گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات