دیدار با خانواده شهید و آزاده دوران دفاع مقدس در چابهار

به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی فرمانده سپاه چابهار با یک خانواده شهید و یک آزاده دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۸۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، سرهنگ محمد علی پوراحمدیان فرمانده سپاه شهرستان چابهارهمراه با مسئول نمایندگی، ولی فقیه حجت الاسلام خدامراد بامری و جمعی از پاسداران در منزل شهید سید محسن سجادی از شهدای مدافع حرم و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس محمد رضوانی نیا حاضر شد و از رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگ‌مردان ایثار و شهادت تجلیل و قدردانی کرد.

وی در این دیدار‌ها با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از مقام ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

وی با بیان اینکه شهادت اوج کمال انسان است، تصریح کرد: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین مفاهیم معارف الهی است که باید بیش از پیش به تبیین جایگاه آن برای نسل جوان اهتمام ورزید.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد اساسی امام خمینی (ره) در رهبری انقلاب اسلامی، احیای اسلام ناب محمدی (ص) و مهمترین ویژگی آن احیای فرهنگ شهادت و ایثارگری بود که با مروری گذرا بر فرایند نهضت امام راحل و قوام نظام اسلامی می‌توان به خوبی دریافت که اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری نبود امروز نظام اسلامی و ملت ایران به این پیروزی‌ها و موفقیت‌های گسترده دست نمی‌یافت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات