مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در گفت و گو با «بسیج»:

انتخابات شورای همفکری بسیج دانش آموزی استان البرز برگزار شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری انتخابات شورای کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی استان البرز متشکل از دو شورای فاطمی و علوی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۶۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

سرهنگ موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه هر ساله در سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز انتخابات  شورای همفکری فاطمی (خواهران) و علوی(برداران) جهت حضور دانش آموزان در کنگره ملی همفکری سازمان بسیج دانش آموزی کشور برگزار می شود، اظهار داشت: 160 نماینده منتخب کنگره ملی همفکری دانش آموزی کشور با هدف رفع موانع و مشکلات نسل آینده ساز در یک مجلس شبیه سازی شده مجلس شورای اسلامی حضور دارند.  

وی با بیان اینکه حوزه های بسیج دانش آموزی در استان دو نماینده منتخب خود را به این دو شوراء معرفی می کنند، افزود: ۵ نفر به عنوان های عضو های اصلی و دو نفر علی البدل(رئیس، نایب رئیس، ناظر اول، ناظر دوم و سر دبیر کنگره) بعد از برگزاری انتخابات استانی انتخاب می شوند و نفر اول درکنگره کشوری شرکت می کند.

وی با اشاره به کارگروه های این شوراء، تصریح کرد: کنگره ملی همفکری دارای هفت کارگروه (فرهنگی، مجازی، عفاف و حجاب،  علمی و غیره) ویژه دانش آموزان بین اعضاء می باشد، شوراء ها در شهرستان ها هم مشاور و هم ایده دهنده به فرماندهان حوزه ها، کار گروه های نواحی و استان هستند و  هم به طور مطالبه گری از مسئولین زیر صلاح مطالبه می کنند و در مرحله ی کشوری نیز  طرح ها وارد مجلس می شود، موضوعات را پیگیری و به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌دهند.

موسوی با بیان اینکه بیشتر مطالبه گری های دانش آموزان در ارتباط با حوزه های وزرات آموزش و پرورش می باشد، عنوان کرد:  دانش آموزان بحث های عفاف و حجاب و مخصوصا بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه و مطالبه گری می کنند، محور و پیشرفت نظام اسلامی اتکاء به همین نوجوانان فاطمی و علوی می باشد .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز در پایان با تشریح اقدامات انجام شده در این کنگره، خاطر نشان کرد: دانش آموزان شوراء های سابق در زمینه های (مبارزه با فساد، بحث خود سیستم آموزش و پرورش، عدالت تحصیلی و آموزشی و عدالت محوری  پیگیری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار