دشمن و عوامل وابسته به آن‌ها به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه هستند

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تلاش دشمن و عوامل وابسته به آنان برای پیاده‌سازی نقشه‌های شومشان در جامعه با ایجاد ناامیدی و نارضایتی گفت: دشمن از هیچ تلاشی برای حمله به هویت فرهنگی، دینی، جهاد، شهادت و سست کردن آن در جامعه اسلامی دریغ نمی‌کند و با نشانه‌گیری‌هایشان در واقع به‌دنبال تغییر هویت ما هستند.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سیداکبر قاسمی در دیدار با بسیجیان جوان حوزه پیربازار رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمنان امروز ولایت‌فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیج، سپاه، شورای نگهبان و ارکان نظام را هدف گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هوشیاری و بصیرت را مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و اخلاص برای یاری اسلام و مسلمانان جهان کوشید و امروز شاهد هستیم که دشمنان انقلاب اسلامی، اصل نظام و حکومت اسلامی را هدف گرفتند.

قاسمی با اشاره به تلاش دشمن و عوامل وابسته به آنان برای پیاده‌سازی نقشه‌های شومشان در جامعه با ایجاد ناامیدی و نارضایتی تصریح کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای حمله به هویت فرهنگی، دینی، جهاد، شهادت و سست کردن آن در جامعه اسلامی دریغ نمی‌کند و با نشانه‌گیری‌هایشان در واقع به‌دنبال تغییر هویت ما هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن‌ با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی در واقع میزان خباثت خود را نشان داد خاطرنشان کرد: زمانی‌که همه خواب بودند شهید حاج قاسم سلیمانی به برقراری امنیت جامعه می‌اندیشید و برای آن تلاش می‌کرد.

قاسمی خطاب به جوانان بسیجی حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در پیربازار رشت گفت: جوانان بسیجی با خدای خود معامله کنید و راه شهدا را در پیش بگیرید و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و در عین حال قدر خود را نیز بدانید و در درس و تحصیل خود جدیت داشته باشید.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات و ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز و رصدگر در سطح شورای حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: این جلسات و هیئت‌ها می‌تواند در حوزه فرماندهان پایگاه مقاومت، نخبگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز با هدف تحقق طرح‌های اعتلای بسیج تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات