خبرهای داغ:

اجرای برنامه نذر خون به همت بازنشستگان و وابستگان سپاه و بسیج شاهرود

به مناسبت ۲۵ و ۲۶ مرداد روز تکریم بازنشستگان، برنامه اهدا خون به همت کانون وابستگان سپاه و بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۴۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ۲۵ مرداد ماه روز تکریم خانواده و بازنشستگان و ۲۶ مرداد روز تکریم بازنشستگان، برنامه اهدا خون به همت کانون وابستگان سپاه و بسیج اجرا خواهد شد.
در جلسه هماهنگی این برنامه که با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و اعضا کانون وابستگان و بازنشستگان سپاه و بسیج در سپاه شاهرود برگزار شد در خصوص اجرای این طرح بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار حسنعلی محمدی جانشین سپاه شاهرود در حاشیه این جلسه گفت: به مناسبت روز تجلیل از بازشستگان و به پیشنهاد کانون وابستگان سپاه و بسیج و با توجه به نیاز بیماران به خون رزمایش اهدا خون بازنشستگان و وابستگان سپاه اجرا می‌شود.
وی افزود: این برنامه به مدت ۲ روز شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه در پایگاه انتقال خون شاهرود با حضور بازنشستگان و وابستگان سپاه و بسیج و نذر خون انجام خواهد شد.
جانشین سپاه شاهرود با اشاره به اهداف این طرح گفت: اهدا خون به عنوان انجام وظیفه انسانی و در راستای کمک به نیازمندان خونی در ایام کرونا و حفظ و انسجام بازنشستگان و ترویج اقشار برای حضور در امر اهدا خون از اهداف این برنامه است.
لازم به ذکر است روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ مردادماه بازنشستگان و وابستگان سپاه و بسیج جهت اهدا خون به پایگاه انتقال خون شاهرود مراجعه خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها