جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

کار تربیتی یک جهاد فرهنگی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد کار تربیتی را یک جهاد فرهنگی دانست و گفت: برنامه‌های تابستانه طرح شهید «بهنام محمدی» بسیار جذاب و نشاط آور و تاثیرگذار است که در خلاقیت ذهنی دانش‌آموزان بسیار موثر است .
کد خبر: ۹۲۶۵۷۰۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

کار تربیتی یک جهاد فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قرارگاه شهید بهنام محمدی با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه، مدیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس طرح شهید بهنام محمدی، سرگروه‌های طرح، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهت هماهنگی های لازم برای اجرای برنامه‌های تابستانه طرح در فضای مجازی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این جلسه ضمن تقدیر از سرگروه‌های طرح شهید «بهنام محمدی» در سطح مدارس و همچنین فعالیت‌های مدیران طرح تاکید کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری برنامه‌ها به صورت حضوری، لازم است مدیران و سرگروه‌ها فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی را در فضای مجازی برای دانش‌آموزان انجام دهند و این خود بهترین فرصت است که با ارتباط گیری مستمر این عزیزان با دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان انجام گیرد.

سرهنگ ششیکانی کار تربیتی را یک جهاد فرهنگی دانست و افزود: برنامه‌های تابستانه طرح شهید «بهنام محمدی» بسیار جذاب و نشاط آور و تاثیرگذار است که در خلاقیت ذهنی دانش‌آموزان بسیار موثر است .

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز در این جلسه بر تلاش مدیران در خصوص فراخوانی دانش‌آموزان برای حضور در فضای مجازی و پیگیری برنامه‌هایی که در کانال‌های مختلف در اپلیکیشن ( بله) انجام‌ می‌گیرد تاکید کرد.

 وی نیز برنامه‌های تابستانی طرح شهید «بهنام محمدی» را جزو برنامه‌های خوب و تاثیرگذار دانست  و اجرای این برنامه‌ها را در فضای مجازی بهترین فرصت برای آموزش و یادگیری دانش‌آموزان نسبت به این فضا و دور شدن آنها از دیگر شبکه‌های غیر مجازو همچنین پر کردن اوقات فراغت تابستان آنها عنوان کرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی اسدآباد نیز ضمن تشریح برنامه‌های تابستانه برای حاضران درخواست کرد اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده‌ای برای حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در کانال‌هایی که معرفی شده است توسط مدیران و سرگروه‌ها انجام گیرد و بر اساس دستورالعملهای ارسالی برنامه ها را پیگیری و انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار