فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان:

رعایت اخلاق بزرگترین ویژگی یک خبرنگار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان، ضمن تبریک و گرامی داشتن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد و وظیفه شناسی و اخلاق مداری هستند.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۶۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، ضمن تبریک و گرامی داشتن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد و وظیفه شناسی و اخلاق مداری هستند.
سرهنگ پاسدار عباس رحیمی، افزود: خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستند و رسالت مهمی در این امر خطیر بر عهده دارند.

وی گفت: هفدهم مرداد یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی، چون محمود صارمی، مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای سی ۱۳۰ می‌باشد که از این جهت اهمیت خبرنگاری را دو چندان کرده و لازم است هر کسی در این راستا این شهدای عزیز را الگوی خود قرار دهد.
سرهنگ رحیمی تصریح کرد: رعایت اخلاق بزرگترین ویژگی یک خبرنگار است و به همین جهت خبرنگاران عزیز باید با مطالعه زندگی نامه شهدای رسانه درس اخلاق و ایثار را فراگیرند.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه استان و به خصوص شهرستان لردگان گفت: در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل الله و جبهه مقاومت و هر جایی که نیاز باشد خبرنگاران و اصحاب رسانه با عشق، ایثار و از خود گذشتگی صحنه‌هایی به یاد ماندنی را در تایخ این مرز پرگهر ثبت و ضبط می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار