خبرهای داغ:

اهدا ۲۰۰۰ بسته فرهنگی و میان وعده به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود+ تصاویر

به همت بسیج جامعه زنان و بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود و به مناسبت عید غدیر، ۲ هزار بسته فرهنگی و میان وعده غذایی به کادر درمان و بیماران بیمارستان امام حسین (ع) اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران و بسیج جامعه پزشکی، ۲ هزار بسته بهداشتی و میان وعده غذایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه و در آستانه عیدغدیر اهدا شد.
در این برنامه مسؤولین سپاه ناحیه شاهرود به نمایندگی تعدادی از بسته‌های فرهنگی و میان وعده غذایی را به کادر درمان بیمارستان اهدا نمودند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این برنامه در جمع مدیران این بیمارستان با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت با بیان اینکه حمایت از جامعه سلامت کشور را وظیفه خود می‌دانیم افزود: در این راستا و در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۲ هزار بسته فرهنگی و میان وعده غذایی جهت کادر درمان و بیماران این بیمارستان به همت بسیج جامعه زنان و بسیج جامعه پزشکی تهیه که به این بیمارستان اهدا شد.
وی افزود: بسته‌های فرهنگی شامل ادعیه و گل و پیام‌های تقدیر مردم از کادر درمان است و بسته‌های میان وعده غذایی نیز شامل بیسکویت و آبمیوه و شکلات و مغز دانه‌ها می‌باشد.
دبیر اجرایی رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان شاهرود با اشاره به پویش من ماسک می‌زنم از همگان خواست برای حمایت از کادر درمانی از نایک استفاده کنند تا زنجیره انتقال و شیوع این ویروس منحوس قطع شود.
دکتر ابراهیمی نیا معاون پشتیبانی بیمارستان امام حسین (ع) نیز در این برنامه با تقدیر و تشکر از حمایت‌های سپاه از این بیمارستان و کادر درمانی و پزشکی بر استفاده از ماسک به عنوان یکی از عوامل مهم قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها