خبرهای داغ:
شهردار همدان:

انتقاد باید متعهدانه باشد/ از انتقادها واهمه نداریم

شهردار همدان با بیان اینکه از انتقادها واهمه نداریم، گفت: انتقاد باید متعهدانه باشد؛ کارهای خوب نیز باید گفته شود تا مردم راضی شوند.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۰۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

انتقاد باید متعهدانه باشد/ از انتقادها واهمه نداریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی در آئین رونمایی از یادمان شهدای گمنام در پارک مردم همدان ضمن تیریک هفته خبرنگار اظهار داشت: امیدواریم این روزها به خوبی طی شود و شاهد اتفاقات ناگوار مانند فوت آقای کاشی نباشیم.

وی افزود: در عصر فناوری و اطلاعات به طور قطع نقش خبرنگار متعهد نقش بسیار بارزی خواهد بود که می‌تواند به مدیریت اجرایی کمک کند.

شهردار همدان افزود: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در کمک به مباحث اجرایی در حوزه‌های مختلف شهر و کشور بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه دست و طلب ما به خبرنگاران متعهدی است که ما را به انجام کار خوب برای مردم و در اطلاع‌رسانی خوب به مردم کمک کنند که مردم به نظام و کشور امیدوار باشند، اظهار کرد: در زمانی که مردم در حوزه مسائل اقتصادی و کرونا مشکلاتی دارند به نوعی روحیه مردم خراب است لذا لازم است با اطلاع‌رسانی خوب مردم را به آینده امیدوار کنیم.

صوفی با بیان اینکه ما از انتقادها و کمک‌های شما خوب استفاده خواهیم کرد، گفت: من به نمایندگی از مدیران شهرداری و شورای شهر از اصحاب رسانه استان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از انتقادها واهمه نداریم، گفت: انتقاد باید متعهدانه باشد؛ کارهای خوب نیز باید گفته شود تا مردم راضی شوند.

شهردار همدان با بیان اینکه مشکل تعاونی خبرنگاران حل شده است به خبرنگاران قول داد به زودی یک ساختمان در اختیار خانه مطبوعات قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات