ایلام، پایلوت اجرای طرح «ورزش در همسایگی» شد

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان ایلام، گفت: به دلیل شیوع کرونا و کم تحرکی مردم طرح ورزش در همسایگی کلید خورد که ایلام پایلوت اجرای این طرح است.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سعید خسروی‌نژاد رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان ایلام صبح امروز  با بیان اینکه اولویت اجرای طرح ورزش از مجتمع‌های مسکونی آغاز می‌شود، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، اجرای محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی موجب کم تحرکی در مردم شده است و با اجرای این طرح بستر ورزش کردن فراهم می‌شود. 

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی ۷ استان را به عنوان پایلوت اجرای این طرح معرفی کرده است، افزود: استان ایلام نیز یکی از این استان‌ها بوده و بعد از موفقیت در مرکز استان آن را به شهرستان‌ها نیز تعمیم خواهد داد. 

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان با اشاره به شرایط ویژه کشور و جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی و دوری از ورزش به علت ممنوعیت استفاده از اماکن ورزشی، ادامه داد: اجرای این طرح برخی خلاءهای موجود را پوشش خواهد داد. 

خسروی‌نژاد اضافه کرد: مربیان ورزشی در روزها و ساعت‌هایی که در مجتمع‌ها حضور پیدا کرده و مردم می‌توانند در خانه، تراس یا حیاط مجتمع و در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ورزش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقداماتی که انجام می‌گیرد با هماهنگی ستاد پیشگیری از کرونای استان بوده و در صورت موفقیت طرح توسعه پیدا می‌کند. 

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان یادآور شد: اجرای این طرح از ۱۸ مرداد ماه سال جاری آغاز و تا ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار