خبرهای داغ:

از لبیک مؤمنانه کامیون‌داران بسیجی تا رژه خودرویی برای کمک به محرومان در کلاته خیج+ تصاویر

در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و عید قربان، به همت صنف کامیون داران و حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا (ع) کلاته خیج، رژه خودرویی کامیون‌ها و قربانی یک رأس گاو در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۷۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و عید قربان، به همت صنف کامیون داران و حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا (ع) کلاته خیج، رژه خودرویی کامیون‌ها و قربانی یک رأس گاو در این شهر برگزار شد.
در بزرگداشت روز عید قربان و مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، رژه خودرویی کامیون‌ها در شهر کلاته خیج شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این رژه خودرویی، یک رأس گاو در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به همت کامیون داران قربانی و گوشت آن بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا منطقه توزیع شد.
سعید قربانی، فرمانده بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا (ع) شهر کلاته خیج هدف از این اقدامات را بزرگداشت عید قربان و چهل سالگی دفاع مقدس و در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و ترویج فرهنگ کمک مؤمنانه و به یاد شهدای این شهر بویژه سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها