تهیه دستگاه اخذ پلاسمای بیماران بهبود یافته از کرونا در بوشهر

فوکال پوینت علمی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تهیه و راه اندازی دستگاه اخذ پلاسمای بیماران بهبود یافته از کووید ۱۹ و تزریق آن به بیماران درگیر از جمله کارهای انجام شده طی این مدت است.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۲۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

تهیه دستگاه اخذ پلاسمای بیماران بهبود یافته از کرونا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرهاد عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست با عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان اظهار داشت: بیمارستان اورژانس هسته‌ای بوشهر مراحل پایانی اتمام احداث خود را سپری می‌کند و بنا به برنامه ریزی به عمل آمده تا پاییز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فوکال پوینت علمی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ادامه سخنان خود خواستار تسهیل در روند استخدام پرسنل درمانی شد.

وی با اشاره به خریداری دستگاه پلاسمافرز جهت انجام اقدامات درمانی برای بیماران بد حال کووید ۱۹ گفت: تهیه و راه اندازی دستگاه اخذ پلاسمای بیماران بهبود یافته از کووید ۱۹ و تزریق آن به بیماران درگیر از جمله کار‌های انجام شده طی این مدت است.

عبدالکریم جمیری نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طول شیوع ویروس کرونا و جهاد مدافعان سلامت اظهار داشت: فعالیت آنان از مصادیق جهاد در راه خدا، عبادت و یادآور ایثار و فداکاری‌های رزمندگان در روز‌های نبرد حق علیه باطل است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مسائل و مشکلات در حوزه درمان تاکید کرد و گفت: مجلس از تمام ظرفیت خود برای کمک به مردم در عرصه‌های مختلف استفاده خواهد کرد.

پایان خبر/
ارسال نظرات