به مناسبت ۵ مرداد

دیدار فرمانده و کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) با امام جمعه دیلم

شب گذشته فرمانده سپاه و جمعی از رزمندگان، پیشکسوتان و کارکنان سپاه با امام جمعه شهر دیلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۹۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
دیدار فرمانده و کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) با امام جمعه دیلم
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این دیدار صمیمی که با حضور فرمانده سپاه و جمعی از رزمندگان، پیشکسوتان، بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه دیلم صورت گرفت سرهنگ پاسدار اسلام مرادی ۵ مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب به حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهر دیلم تبریک گفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) سنگر نماز جمعه را سنگر دفاع از دین و انقلاب دانست و گفت: نماز جمعه مظهر وفاق و همدلی و همبستگی جامعه اسلامی و تریبون بصیرت دهی و افشای توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

سرهنگ مرادی در ادامه ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از نماز جمعه و امام جمعه مردمی و انقلابی شهر دیلم گفت: سپاه پاسداران ناحیه دیلم همچون گذشته با تمام توان و امکانات در کنار امام جمعه محترم خواهد بود.

وی افزود: سپاه و نهاد نماز جمعه همچون دوبال جدانشدنی از همدیگر برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.
 
دیدار فرمانده و کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) با امام جمعه دیلم

در ادامه حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهر دیلم ضمن گرامیداشت ۵ مرداد سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد و تبریک این روز به رزمندگان و پاسداران حاضر در جلسه، پیروزی رزمندگان و شکست خفت بار منافقین در این عملیات را از امداد غیبی الهی دانست.

امام جمعه دیلم در ادامه ضمن تبریک سالگرد تولد اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نماز جمعه یکی از عبادات تجمعی است که در آئین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد تا جایی که خداوند در قرآن کریم یک سوره به نام جمعه نام گذاری کرده است.

اسدی با مقایسه نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشور‌های اسلامی گفت: یکی از دلایل تقویت و بالندگی نماز جمعه و دیگر احکام عبادی و دینی در نظام جمهوری اسلامی وجود حکومت دینی بر پایه، ولی فقیه است که متاسفانه این خصیصه در خیلی از کشور‌های به ظاهر اسلامی وجود ندارد.

در پایان این جلسه به رسم یادبود هدایایی از طرف فرمانده سپاه و امام جمعه به فعالان عرصه اقامه نماز جمعه در شهر دیلم اهداء شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار