رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 475 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 475 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 16 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

برقراری 475 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 10 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت فعالیت در 5 مرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 475 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 16 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 14 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه و متأسفانه 395 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 10 مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در حیدره، حریق مغازه در گلچهره، دو مورد حریق خودرو در خیابان قلیانی و بلوار فرودگاه، حریق پیک نیک در جاده فقیره و پنج مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در 30 متری عمار، کوچه قصابان، پردیس، شهرک بهشتی و بلوار فرودگاه بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل سه مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در قاسم آباد، هنرستان و میدان باباطاهر، نجات حیوانات در شهرک فرهنگیان، مهار حیوانات در حصار حاج شمسعلی و رفع آبگرفتگی در بلوار رنجبران بوده است.

وی عنوان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار