خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین تربیت بدنی سپاه و ناجا در سمنان

جلسه مودت و هم اندیشی مسئولین تربیت بدنی سپاه، ناجا و مسئول بسیج ورزشکاران استان سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۲۶۰۳۱۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از سمنان، مسئول تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه هم اندیشی مشترک با ناجا، با حضور مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه استان ديدار کرد.
سرگرد پاسدار محمد مطهری نژاد با بیان این مطلب که پاشنه آشیل توان دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح ؛حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان و آحاد بسیج است از درجه اهمیت بالای این مسئله گفت و افزود: در روزگاری که تمام نهادها و مردم درگیر و مواجه با بیماری کرونا هستند اهمیت آمادگی جسمانی جامعه و بویژه کارکنان نیروهای مسلح بیشتر از پیش حس می شود.
وی بیان کرد: این جلسه با هدف استفاده از تجربیات و نظرات کارشناسانه در حوزه ورزش، تعامل و برنامه ریزی برای فعالیت های مشترک ورزشی بین نیروهای مسلح اعم از مربیگری، برگزاری مسابقات، استفاده از زیرساخت ها و ... در راستای بالا بردن توان دفاعی و امنیتی برگزار گردید.
مسئول تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) بيان کرد: در این نشست هم اندیشی، بر روی مسائلی چون تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی، برگزاری کوهپیمایی های مشترک بین نیروهای مسلح استان، بهره برداری مشترک از زیرساخت های ورزشی و ... با توجه به اعلام وضعیت های مختلف از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید شده است.
مطهری نژاد در پایان افزود: این اولین جلسه مشترک نخواهد بود و ان شاالله در نشست های هم اندیشی بعدی از سایر خدمتگزاران عرصه ی ورزش در سایر نیروهای مسلح نیز دعوت بعمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار