اجرای برنامه های دهه ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم گفت: برنامه‌های دهه ولایت در دیلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۵۹۵۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
اجرای برنامه های دهه ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حجت الاسلام محمود اسدی  در نشست هم اندیشی ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در دیلم گفت: عید غدیر خم به عنوان عید بزرگ شیعیان و بزرگداشت آن وظیفه همه مسئولین و مردم است.

وی افزود: از عید غدیر خم به عنوان عیدالله الاکبر یادشده است از آن جهت که ۲۳ سال زحمات مجاهدانه پیامبر و سختی‌ها و دشواری‌های گوناگون ایشان تنها با معرفی وصی و جانشین خود کامل می‌شود.

رئیس ستاد بین المللی غدیر شهرستان دیلم خاطر نشان کرد: این عید بزرگ فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است.

اسدی ضمن تشریح جایگاه امیرالمومنین علیه السلام و واقعه غدیر از دیدگاه عقلی شیعه و اهل سنت بیان داشت: مردم و مسئولان اجرایی شهرستان باید هرچه بیشتر در تکریم و شکوه مناسبت‌های این ایام تلاش کرده و عزم همگانی برای ترویج افکار ناب شیعه در دارالمومنین دیلم ایجاد کنند.

امام جمعه دیلم در ادامه شرایط کنونی جامعه در مواجه با بیماری کرونا را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: مهمترین مسئله در برنامه ریزی دهه ولایت پیوست بهداشتی برنامه‌های ما است.

وی تصریح کرد: می‌بایست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های متنوع و ارزشمندی برای مردم داشته باشیم تا نسل جوان با غدیر آشنا شوند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار