خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن(ع)

حضور مسوولین در کنار مردم، موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی می شود

سرهنگ حیدری گفت: حضور مسوولین در کنار مردم موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی در سطح جامعه می شود چرا که مردم همدردی و هم دلی مسوولین را با خود احساس می کنند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۲۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز سرهنگ علیرضا حیدری با حضور در شورای اداری شهرستان قزوین، مطالبه گری از دستگاه های دولتی و مربوط به ستاد هماهنگی کمک های مردمی در ماه محرم و صفر خبر داد.

سرهنگ حیدری ضمن تقدیر از دستگاه ها و مسوولینی که در ایام کرونایی و کمک مومنانه در کنار سپاه، بسیج و مردم مومن قزوین در این طرح خدا پسندانه قرار داشتند از دیگر مسوولین نیز خواست تا در این طرح مومنانه حضور فعال داشته باشند.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) اظهار کرد: مسوولین و رؤسای دستگاه های دولتی شهرستان قزوین نسبت به ارباب رجوع تکریم بیشتری داشته و در شأن مردم شریف، پاسخگوی مشکلات آنها باشند‌.

وی افزود: باید سعی کنیم در کنار مردم باشیم تا دغدغه آنها در این اوضاع اقتصادی مرتفع گردد و در تمام عرصه ها به ویژه در کنترل و نظارت بر بازار و قیمت ها و نیز در برخورد با گران فروشی حضور فعال داشته باشند.

سرهنگ حیدری با اشاره به اهمیت حضور مسوولین در کنار مردم گفت: حضور مسوولین در کنار مردم موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی در سطح جامعه می شود چرا که مردم همدردی و هم دلی مسوولین را با خود احساس می کنند.

 

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار