خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تشکیل شرکت شهر صنعتی البرز

فرمانده سپاه شهرستان البرز با دکتر عبدی زاده دیدار کرد

سرهنگ محمداسماعیل طاهر خانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز به مناسبت سالروز تشکیل شرکت شهر صنعتی البرز دیدارکردند با دکترعبدی زاده مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۰۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهر خانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز به مناسبت سالروز تشکیل شرکت شهر صنعتی البرز دیدارکردند با دکترعبدی زاده مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز دیدار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با دکتر عبدی زاده دیدار کرد

دکترعبدی زاده در این دیدار اذعان کرد: ان شاءالله با کمک سپاه وسایرمسئولین بتوانیم در شرایط موجود شرکت های شهر صنعتی را درهمین وضعیت حفظ کنیم و با کمک شما دوستان آن را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم بحث اوقاف را برای شرکت ها حل کنیم انگیزه مسئولین شرکت ها برای کار و افزایش تولید بیشتر می شود.

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار با اشاره به مشکل دفع پسماندهای این شهرک بیان کرد: سپاه برای رفع این مشکل با سایر نهادها و دستگاه ها همکاری می کند تا به چرخه فعالیت های اسن شهرک کمک کند.

وی ادامه داد: وظیفه شرکت شهر صنعتی فقط ارائه خدمات آب و فاضلاب نیست بلکه می بایست موانع تولید را برطرف و موجب جهش تولید در شرکت های شهر صنعتی البرز گردد و سپاه هم تمام تلاش خود را جهت تحقق این امر مهم خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با دکتر عبدی زاده دیدار کرد

طاهرخانی بر لزوم استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس جهت حل مشکلات تاکید کرد و گفت: نمایندگان ملت در مجلس نیز برای رفع مشکلات چرخه تولید می توانند اثرگزار باشند که نباید این ظرفیت را فراموش کرد.

گفتنی است درپایان، جناب سرهنگ طاهرخانی بمناسبت سالروز تشکیل شرکت شهر صنعتی البرز لوح تقدیری به دکترعبدی زاده اهدا کرد.

 3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار