خبرهای داغ:

حمایت شورای اسلامی شهر شاهرود از ایده های ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود بر حمایت تمام قد از ایده‌های فعالین حجاب و عفاف تاکید کرد، گفت: کارگروهی را در این زمینه تشکیل دهید که در سایر موضوعات فعال باشد و تیم مدیریت شهر هم می‌تواند در زمینه اجرایی، کمبود‌ها و کاستی‌ها را جبران کند.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۷۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمصطفی طباطبایی در نشست فعالین فرهنگی عفاف و حجاب با بیان اینکه کار اصلی ما در زمینه عفاف و حجاب، فرهنگی بوده و ارشاد و امر به معروف برعهده دستگاه‌های انتظامی می‌باشد، گفت: فرهنگ سازی در این زمینه باید ریشه‌ای و از زمان کودکی افراد صورت پذیرد چرا که تاثیر پذیری کار فرهنگی در افراد میان سال و جوانان به مراتب سخت‌تر خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود افزود: شما بانوان فعال و دغدغه‌مند جزو کارشناسان خبره در زمینه عفاف و حجاب هستید چرا که از نزدیک با اقشار مختلف جامعه در ارتباط بودید و قطعا برنامه‌هایی را برای رفع این کمبود‌ها و براندازی تمدن غلط غربی خواهید داشت.
طباطبایی ضمن اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر تمام قد از ایده‌های شما در این زمینه حمایت خواهد کرد، گفت: کارگروهی را در این زمینه تشکیل دهید که در سایر موضوعات فعال باشد و تیم مدیریت شهر هم می‌تواند در زمینه اجرایی، کمبود‌ها و کاستی‌ها را جبران کند.
وحید الدین وحیدنیا در این نشست با بیان اینکه کار‌هایی در زمینه عفاف و حجاب انجام شده، اما با توجه به هجمه و فعالیت دشمن کافی نبوده است، گفت: از شما فعالین فرهنگی عفاف و حجاب انتظار می‌رود همانند مطالبه گران در دیگر عرصه‌ها حضور خود را در شورای اسلامی شهر پر رنگ کنید تا دست به دست هم به حل معضلات فرهنگی بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه ما ابتدا باید در جهت حفظ داشته هایمان تلاش کنیم، افزود: خلاء یک فروشگاهِ بزرگِ عرضه محصولاتِ عفاف و حجاب با قیمت مناسب در شهرستان ما قابل لمس است و باید دغدغه‌مندان توان خود را در این عرصه به میدان مقابله با تهاجم فرهنگی بیاوردند و قطعا همه ما در این راستا کمک خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شاهرود ضمن بیان اینکه تکلیف شورای اسلامی شهر متولی گری نبوده بلکه حمایتی و تلاش در تسهیل کار است، خاطر نشان کرد: به فرمود: ه مقام معظم رهبری نقصی که در آنان وجود دارد ظاهری و نقص ما باطنی بوده و بنده معتقدم اگر کار فرهنگی با کیفیت انجام شود باز خورد مثبت آن در جامعه قطعا قابل لمس خواهد بود.
حمیده محبی در ادامه این نشست ضمن بیان اینکه تا کنون از جانب متولیان امر در بحث عفاف و حجاب هزینه‌های زیادی شده است، گفت: شاید در این برهه از زمان با توجه به اقدامات شبکه‌های معاند علیه تمدن اسلامی و فرهنگ عفاف و حجاب، نگاه امنیتی به این مسئله قطعا پاسخ عکس خواهد داد و شما فعالین فرهنگی باید به صورت هوشمندانه بستری را فراهم کنید تا بانوان، خود به حجاب اسلامی گرایش پیدا کنند و با علاقه به این سبک از پوشش را که برگرفته از بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) می‌باشد انتخاب کنند.
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود از گزارش عملکرد مجموعه مدیریت شهری در رابطه با همایش‌های فرزند پروری و تحکیم خانواده ... با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود جهت تبیین بنیان خانواده گفت و تصریح کرد: کار‌های نو و جذابی در زمینه اشتغال بانوان هنرمند شهرستان جهت عرضه تولیدات خانگی و صنایع دستی در دست اقدام است که بزودی به اجرا در خواهد آمد.
در پایان این جلسه به مناسبت هفته عفاف و حجاب از اعضای این ستاد تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها