خبرهای داغ:

کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار پیگرد قضایی خواهد شد

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: هر شخص حقیقی و حقوقی که در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کوتاهی کند با تشخیص این ستاد به عنوان اخلالگر در نظم بازار به دادسرا معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۳۴۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود اظهار کرد: برای اجرای هر مصوبه ستاد تنظیم بازار تاریخ معین می‌شود و بر اساس آن پیگیری انجام شده و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که تحریم‌های اقتصادی شدید شده و از طرفی شیوع ویروس کرونا عرصه را تاحدودی برمردم تنگ کرده باید مسوولان شهرستان با نظارت بیشتر در این جنگ اقتصادی و مبارزه با کرونا، آرامش را به مردم عزیز و ثبات را در بازار حاکم نمایند.
فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه نظارت و تنظیم بازار در دستور کار است، تصریح کرد: دشمنان ۴۱ سال هر چه تلاش کردند نتوانستند با جنگ سخت مردم ایران را تسلیم کنند آنان بر این باورند که با بالا بردن فشار اقتصادی موجبات نارضایتی مردم را فراهم نمایند، اما کور خوانده اند و مردم با دشمن شناسی ودرک موقعیت، محکم ایستاده اندو مسوولان شهرستان باید بیشتر تلاش نمایند و با نظارت بیشتر بر بازار این حربه دشمن رانیز خنثی کنند.
وی با بیان اینکه به اندازه مصرف شهرستان و فراتر از آن  مرغ و تخم مرغ در منطقه تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند هیچ کمبودی در تامین مرغ و تخم مرغ شهرستان وجود ندارد.
فرماندار شاهرود ادامه داد: در توزیع شکر مشکلاتی وجود دارد که برای آسایش و آرامش مردم تصمیماتی گرفته شد.
وی به توزیع شکر توسط ۱۰۱ عامل در شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: ۵۰ عامل در شاهرود و ۵۱ عامل توزیع در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان با قیمت مصوب دولتی شکر را توزیع می‌کنند.  
معاون استاندار سمنان ادامه داد: مقرر گردید به هر مقدار از نهاده‌های دامی دولتی که به مرغداران تحویل داده می‌شود مرغداران موظف هستند به همان مقدار مرغ در شهرستان توزیع کنند، خرید گندم، توزیع شکر، تامین مرغ و تخم مرغ مصرفی از موضوعات بررسی شده در این نشست بود.
کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار پیگرد قضایی خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها