خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمودآباد نمونه

انتقال بخشداری مرکزی از قزوین به اقبالیه نگران کننده است/ نمایندگان مجلس اجازه متضرر شدن مردم را ندهند

امام جمعه شهر محمودآباد نمونه با گلایه از طرح انتقال بخشداری مرکزی از قزوین به اقبالیه، اجرای این طرح را نگران کننده دانست.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۰۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با بیان اینکه نباید از ابتدا به غرب اعتماد می‌کردیم اظهار کرد: نتیجه اعتماد به غرب چیزی جز افزایش مشکلات مردم نبود.

وی افزود: مقام معظم رهبری از ابتدا بر این باور بودند که غربی‌ها مخصوصا امریکا به هیچ‌عنوان قابل اعتماد نیستند اما عده‌ای آن را باور نکرده و تمام سرمایه کشور را پای مذاکره‌ای گذاشتند که نتیجه‌ای نداشت.

حجت‌الاسلام رشوندی ادامه داد: امروز همه به این نتیجه رسیده‌ایم که غرب و امریکا جز بدقولی و دشمنی برای ملت ایران چیز دیگری ندارد و نباید بیش از این به آنها اعتماد کرد.

وی بیان کرد: غرب در حالی امروز در برابر تحریم‌ها سکوت و یا با امریکا همراهی میکند که در برابر ملت ایران توافقنامه امضاء کرده و متعهد شده بود اما امروز همه این تعهدها را زیر پا گذاشته است.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: از سویی نباید همه مشکلات امروز کشور را به دلیل تحریم دانست. بخش عمده‌ای از مشکلات در حوزه اجرا و مدیریت درونی کشور است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم بارها فرموده‌اند که بنیه کشور قوی است اما بدون برنامه ریزی و تدبیر نمیتوان این بنیه بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام رشوندی ادامه داد: این انتظار وجود دارد که دولت و قوه مجریه با تدبیر به مشکلات مردم پایان دهند تا شاهد از بین رفتن این حجم از نا امیدی در کشور باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح انتقال بخشداری مرکزی از قزوین به اقبالیه عنوان کرد: اجرای این طرح به ضرر مردم شهر محمودآباد و حومه است.

امام جمعه محمودآباد اضافه کرد: این کار نه تنها مردم محمودآباد و حومه را بلکه مردم شهرهای اطراف را نیز با مشکل روبرو خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: از مدیران استان و نمایندگان مجلس تقاضا داریم که وارد میدان شده و اجازه ندهند مردم بیش از این متضرر شوند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار