پژوهشگر علوم اجتماعی عنوان کرد:

کشف حجاب یعنی حراج شخصیت زن

محقق و پژوهشگر علوم اجتماعی سپاه سلمان گفت: کشف حجاب حراج شخصیت زن و باعث ایجاد ناهنجاری هایی از قبیل خیانت و جنایت در جامعه می شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۹۸۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

حجت الاسلام فرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجاب را حصاری دانست که مانع از ورود دشمنان به حریم شخصی فرد میشود و تاکید کرد: حجاب هدیه‌ای ارزشمندی از جانب خداست که باید به نحو احسن از آن پاسداری و محافظت شود.
وی ادامه داد: حجاب نباید فقط یک شعار باشد بلکه باید درکنار حجاب، اخلاق رفتاری و الگوی عمل هم سرلوحه زندگی دختران و زنان مسلمان باشد چرا که رعایت حجاب توصیه و وصیت همه شهدا بوده است.
این پژوهشگر علوم اجتماعی خاطر نشان کرد: واهمه جوانان نسبت به تشکیل خانواده یکی دیگر از آثار کشف حجاب در جامعه است، زیرا بر این باورند که فرد مقابل پایبند به زندگی مشترک آنان نیست.
حجت الاسلام والمسلمین فرمانی با اشاره به تلاش‌های دشمن جهت براندازی نظام انقلاب اسلامی گفت:دشمنان همه راه‌ها را برای نابودی اسلام و انقلاب طی کرده اند، اما با شکست مواجه شدند و دیدند که نمیتوانند افکار مردم را با خرابکاری نظامی، اغتشاش، فشار اقتصادی و تحریم تغییر دهند به همین علت رویکرد خود را تغییر دادند و حالا بر روی مسائل فرهنگی و به خصوص مسئله حجاب تمرکز کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید با جدیت در میدان‌های فرهنگی حضور داشته باشند و شبکه‌های اجتماعی را کنترل کنند، گفت: دشمن با ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وارد تک تک خانه‌های مردم شده و حالا وظیفه مسئولین صداوسیما، فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش سنگین‌تر از قبل شده است چرا که باید خوراک فکری خوبی را تولید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار