خبرهای داغ:

بهره‌گیری از زکات درآبادانی و آب رسانی روستا‌های استان سمنان

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح نوین توسط این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: استفاده از زکات برای آبادانی و آب رسانی به روستا‌ها با مشارکت خیرین، و آب و فاضلاب روستایی انجام مب شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۷۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
بهره‌گیری از زکات درآبادانی و آب رسانی روستا‌های استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با محمد طاهری، مدیر عامل آب و فاضلاب شهری خاطرنشان کرد: تغییر در مصرف زکات با هدف ایجاد اشتغال و توانمندی رویکرد نوین کمیته امداد استان سمنان است.
وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد، خیرین وآب و فاضلاب استان سمنان منعقد خواهد شد تصریح کرد: بازسازی مخازن، لایروبی چاه ها، احداث آب شیرین کن با هدف آبادانی روستا‌ها و عدم مهاجرت روستائیان به شهر و مهاجرت معکوس انجام می‌شود.
مسعودیان راد با اشاره به اجرای پروژه آب شیرین کن روستای کلاته اسد شهرستان میامی خاطرنشان کرد: این یکی از پروژه‌های از محل زکات بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بی آبی، بی کاری را در پی دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل اشتغال روستایی آب است.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان سمنان بر ایجاد تفاهم نامه سه جانبه تاکید کرد و گفت: نیاز سنجی با توجه به اولویت‌های روستا و مناطق محروم انجام می‌شود.
محمد طاهری ضمن استقبال از طرح کمیته امداد برای آبرسانی و کمک به مردم روستا خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی همکاری را با این نهاد حمایتی دارد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها