در روستای فیل آباد فارسان انجام شد؛

تولید و توزیع 9 هزار ماسک رایگان

بسیجیان گروه جهادی شهید غدیر رئیسی روستای فیل آباد در اقدامی جهادی بیش از 9 هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم روستا توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۲۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در چهل سالی که از عمر با شکوه انقلاب اسلامی ما می گذرد مردم و ملت شریف ایران حوادث و مشکلات بسیار گوناگون و سختی را پشت سر گذاشته اند و همواره سپاه و بسیجیان در صف مقدم رفع  مشکلات  بوده اند.

امروزه هم که شیوع ویروس کرونا به مهمترین دغدغه و اضطراب مردم کشور تبدیل شده است سپاه و بسیج در کنار مردم هستند و همپای مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا گام بر میدارند و به طرق مختلف تلاش میکنند تا دوشادوش کادر درمان با کرونا بجنگند و مرحمی بر زخم دل این ملت باشند. در همین راستا بسیجیان گروه جهادی شهید غدیر رئیسی بیش از 9 هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان بین مردم روستا توزیع کردند.

 هلاکویی مسئول گروه جهادی شهید غدیر رئیسی درباره اقدامات جهادگران برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا گفت: گروه‌های جهادی شهید غدیر رئیسی متشکل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام)فیل آباد و همچنین خواهران بسیجی پایگاه منتظران مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف فیل آباد  همپای مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند و در این راه تلاش خواهند کرد.

وی افزود: در گذشته اقدامات مختلفی نظیر تهیه و توزیع کمک های مومنانه و یا تلاش جهت گند زدایی و ضدعفونی مناطق مختلف روستا توسط این گروه انجام شده اما در یکی از جهادی ترین اقدامات گروه جهادی شهیدغدیر رئیسی بیش از 9 هزار ماسک را تولید و به صورت بسته بندی به صورت رایگان بین مردم توزیع کردند.

وی گفت: امروزه همه ما وظیفه داریم که به نوبه خود در کنار کادر زحمتکش درمانی در مبارزه با کرونا و در جهت سلامت مردم گام برداریم لذا این کار بزرگ قطره ای کوچک در برابر بزرگی این مردم است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار