پارس جنوبی جم به رای کمیته انضباطی اعتراض کرد

پارس جنوبی جم نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار این تیم با استقلال تهران اعتراض کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۶۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

پارس جنوبی جم به رای کمیته انضباطی اعتراض کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز سه‎ شنبه در این ارتباط اعلام کرد: طبق برنامه ۱۵ تیرماه تیم پارس جنوبی در جم میزبان استقلال بود که تیم میهمان با وجود فراهم بودن شرایط از جمله حضور ناظر بازی و داوری و همچنین داوران در این دیدار حاضر نشد.

بهرام رضائیان افزود: پس از بررسی‎های انجام شده طبق جدول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تعداد بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال تهران ۴۳ نفر است که طبق پروتکل ابلاغی نفرات مبتلا به ویروس کمتر از مقدار تعیین شده (زیر ۲۵ درصد) برای لغو بازی است.

وی ادامه داد: در لیست یاد شده دستیار کادرفنی و بازیکن خارجی تیم استقلال نیز در لیست درج شده در سازمان لیگ بوده و تاکنون فرایند قانونی فسخ قرارداد و ابطال آی. تی. سی و کارت بازی آن‌ها صورت نگرفته‌است.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل حضور نیافتن تیم استقلال بخاطر داشتن ۹ بازیکن (مبتلا به کرونا) برگزار نشد.

براساس رای کمیته انضباطی حضور نیافتن تیم استقلال در جم موجه اعلام شد و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود.

این رای در حالی صادر شده که جمی‌ها انتظار داشتند با توجه به حضور پیدا نکردن استقلال باید نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود آن‌ها اعلام می‌شد.

پارس جنوبی جم اکنون با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور است.

این تیم در جمعه هفته جاری در جم به مصاف تیم شهر خودرو می‎رود.

پایان خبر/

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار