مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار:

حجاب، ارزشی برای کمال و رشد شخصیت انسان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار گفت:حجاب، ارزشی منطبق با طبیعت انسان است که میتواند سلامت جامعه و نسل آینده را تضمین کند.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۴۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
حجت الاسلام بامری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار ما گفت:فرهنگ عفاف و حجاب از دیرباز تاکنون یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام و مطابق با فطرت انسان و از ضروری‌ترین ملزومات جامعه بشری در راستای تعالی و ایجاد آرامش به شمار می‌آید و یکی از دارایی‌های مهم و تاثیرگذار در جامعه بوده که تنها به بانوان مرتبط نمی‌شود بلکه تمامی آحاد جامعه لازم است عفاف را حفظ کنند تا عفت عمومی خدشه دار نشود.
وی با بیان اینکه حجاب منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی است، افزود: عفاف و حجاب، پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و مایه کرامت، عزت، شخصیت و آزادی زنان است و توسعه این فرهنگ نیازمند حرکت‌های جمعی و همراهی و مشارکت آحاد مردم در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است.

وی تصریح کرد: توجه به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی وظیفه همگانی بوده و بهتر شدن وضعیت حجاب در جامعه مستلزم نگاه ویژه خانواده‌ها به جوانان و فرزندان خود و همچنین توجه مسئولان است که باید بیش از پیش مورد اهتمام آنان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار