خبرهای داغ:

از اجرای حلقه های صالحین تا پیاده روی در راستای فرهنگ حجاب و عفاف در شاهرود+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری حلقه های صالحین و پیاده روی در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در سطح پایگاه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۵۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
فرشته حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج این حوزه در راستای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: به همت پایگاه یاس مدینه حلقه صالحین با حضور ۲۵ نفر از خواهران بسیجی به مناسبت هفته عفاف وحجاب با سخنرانی کریمی مدرس حوزه علمیه در مسجد امیرالمومنین شهرک شهید نواب صفوی برگزار شد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود افزود: به همت پایگاه حضرت زهرا (س) روستای مغان، با سخنرانی خانم‌ها نوروزی ونوشک درموردعفاف و حجاب و طرح و اهدا جایزه در فاطمیه این روستا برگزار گردید.
وی با بیان اینکه حلقه صالحین نوجوانان پایگاه یاسین با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: بانوان پایگاه بشری نیز اقدام به پیاده روی در شهرک شهید همت با شعار «من چادر فاطمه ام را دوست دارم» کردند.
حسنی با بیان اینکه بسیجیان حلقه نوجوانان پایگاه حضرت مریم (س) شهر رویان حلقه صالحین خود را در جوار حرم دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با موضوع حجاب و عفاف برپا کردند افزود: به همت پایگاه مصباح به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌ای با موضوع واقعه مسجد گوهرشاد و لزوم پوشش و حجاب در قرآن و عترت برپا و در پایان به ۱۰ نفر از دختران چادری حاضر در جمع هدیه‌ای اهدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها