حمید رسایی در گفت و گو با بسیج:

خروجی اقدامات مجلس باید باعث حل مشکلات شود/رهبری هیچگاه حقوق قانونی دستگاه ها را منع نکرده اند

من از صحبت های حضرت آقا این را متوجه شدم که می فرمایند صحبت های شما صحبت های درستی است ولی چون با ادبیات نامناسبی ابراز می شود تاثیر آن کم می شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۸۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

خروجی اقدامات مجلس باید باعث حل مشکلات شود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی در مورد بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سوال و تحقیق و تفحص حق مجلس است که باید بدون توهین باشد، گفت: مهمترین موضوع این است که تعابیری بکار گرفته نشود که از آن، برداشت توهین صورت بگیرد هر چند که آن تعابیر، شایسته آن شخص باشد، مثلا آقای ظریف در مجلس رسما دروغ گفت و به همین دلیل یک نماینده هم به ایشان می گوید دروغگو. اما مقام معظم رهبری می خواهند که این تعابیر در پشت تریبون گفته نشود، و می خواهند که نمایندگان با استدلال سخن بگویند و اجازه دهند که مخاطب خودش به این نتیجه برسد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اضافه نمود: من از صحبت های حضرت آقا این را متوجه شدم که می فرمایند صحبت های شما صحبت های درستی است ولی چون با ادبیات نامناسبی ابراز می شود تاثیر آن کم می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هیچگاه حقوق قانونی دستگاه ها را منع نکرده اند، اظهار داشت: البته گاهی سفارش کرده اند که فلان اقدام در این مقطع زمانی مناسب نیست ولی در عین حال به نظارت معتقد هستند.

رسایی همچنین گفت: ما باید توجه کنیم که یک اقدام موجب اصلاح می شود یا موجب تشفی خاطر؟ ما به دنبال کدام یک از اینها هستیم، آیا به دنبال این هستیم که رضایت خاطر پیدا کنیم یا می خواهیم مشکلی حل شود؟ به همین دلیل روند اقدامات مجلس هم باید به گونه ای باشد که خروجی آن باعث حل مشکلات مردم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار