به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

تجلیل از دختران نوجوان محجبه در شهر بن

همزمان با هفته عفاف و حجاب، به همت حوزه حضرت زینب سلام الله علیها شهر بن و مربیان طرح شهید بهنام محمدی با اهدای شاخه های گل از نوجوانان دختر محجبه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۶۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها شهر بن هدف از اجرای این طرح را نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارتباط هر چه بیشتر با خواهران نوجوان  عنوان نموده و بر لزوم توجه جدی به برنامه های این هفته تاکید کرد.

وی ادامه داد: در این طرح که به مدت دور روز در سطح شهر بن اجرا شد تعداد 130 عدد شاخه گل به نوجوانان دختر محجبه اهدا شد و از اقدام آنها در حفظ حجاب زینبی و عمل به وصیت شهدا و حرکت در مسیر آرمانهای اسلام و انقلاب تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این مقام مسئول افزود: شهرستان بن به لطف تقدیم بیش از 400 شهید به انقلاب اسلامی از مذهبی ترین شهرستان های استان بوده و به لطف خدا تمام بانوان این شهرستان با  حجاب و با چادر در سطح شهر حضور پیدا می کنند، که البته تعدادی از گردشگران و افراد غیر بومی در تلاش هستند تا فرهنگ بی حجابی را در سطح شهر نهادینه کنند که لزوم هوشیاری مردم برای جلوگیری از فرهنگ بی حجابی و حفظ شانیت شهرستانی که مزین به حسینیه چهارمحال و بختیاری است را می طلبد.

مربی طرح شهید بهنام محمدی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله شهر بن نیز اظهار داشت: کشورهای غربی با فرهنگ بی حجابی و بی عفتی به منجلاب فساد رسیده و در بن بست فرهنگی گیر کرده اند؛ اما با امپراطوری رسانه ای قوی ای که دارند از بر ملا شدن فضایی که در آن کشورها ایجاد شده  جلوگیری می کنند و در صدد هستند تا این فرهنگ را در کشور ما نیز غالب کنند و نوجوانان و جوانان ما را از پیشرفت باز بدارند که به لطف خدای متعال و حضرت زهرا سلام الله علیها و خون شهدا در این راه شکست خواهند خورد.

ارسال نظرات