خبرهای داغ:
در نشست بررسی آموزش سربازان در رشته های مرتبط با جمعیت هلال احمر تاکید کرد:

سرهنگ حاجتی : تاثیر مثبت طرح مهارت‌آموزی سربازان برای تقویت نیروی کار

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مهارت‌آموزی و توانمندسازی جوانان در طول مدت خدمت سربازی ضمن کاهش معضل بیکاری، باعث تقویت نیروی انسانی موردنیاز بخش‌های تولیدی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۱۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

به گزارش بسیج سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز شنبه در نشست بررسی آموزش سربازان در رشته های مرتبط با جمعیت هلال احمر خوزستان، اظهار داشت: این جلسه با هدف تعامل هرچه بیشتر سپاه با جمعیت هلال احمر استان و به منظور توانمندسازی و حرفه‌آموزی سربازان در طول مدت خدمت برگزار شد و بی‌شک اجرای این طرح ها به ویژه با محوریت اشتغال می تواند اثرگذاری بالایی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: قرارگاه حرفه آموزی سپاه ولیعصر(عج) در پنج بند اجرای این طرح را برنامه‌ریزی کرده تا بتواند در سطح استان با هماهنگی مراکز هلال احمر، نواحی شهرستان ها و بخش مرکزی آموزش رزمی شهید باکری و شهید غلامی،آن را اجرایی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: حرفه آموزی و توانمندسازی سربازان می تواند پس از دوران خدمت آن ها را وارد بازار کار کرده و بخش عمده ای از مشکلات و دغدغه های شغلی آن ها را برطرف سازد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر همواره در بلایای طبیعی و مشکلات در صف اول قرار دارد و همکاری مشترک با این مجموعه افتخاری برای سپاه استان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار