بسیجان و پاسداران باید از ائمه اطهار و شهدا الگو بگیرند

دبير اشراف كلي فرماندهي سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیجیان و پاسداران باید الگو خود را ائمه اطهار و شهدا قرار دهند تا بتوانند در راه حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی پیروز و سربلند باشند.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۳۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
بسیجان و پاسداران باید از ائمه اطهار  و شهدا الگو بگیرندبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار حسین تمیمی نیا در آیین تجلیل از برترین رده‌های سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: جشنواره مالک اشتر با تدبیر مقام معظم رهبری در ارتباط با فرماندهی و تسلط مسئولان و زیرمجموعه‌ها نسبت به تشکیلاتشان پایه‌ریزی شده است.

تمیمی نیا بیان نمود: این جشنواره جز برنامه‌های محوری اشراف فرماندهی معظم کل قوا است که همه ساله با هدف معرفی الگو‌های برتر و موفق‌تر نیرو‌های مسلح در همه نیرو‌ها و رده‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره مالک اشتر افزایش سطح آمادگی رده‌های مختلف سپاه و بسیج است.

دبیر اشراف کلی فرماندهی سپاه امام صادق (ع) با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در مورد آمادگی هر چه بیشتر نیروی‌های نظامی ابراز کرد: پاسداران و بسیجیان باید منویات رهبر معظم کل قوا را سر لوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

تمیمی نیا در پایان گفت: امروز سپاه و بسیج بهترین الگویش مالک اشتر است و جشنواره مالک اشتر فرصتی برای تجربه این عرصه‌ها است.

در پایان از رده‌های برتر سپاه و بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار