خبرهای داغ:

اجرای 5 پروژه در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن از اجرای 5 پروژه آبی در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی خبر داد و گفت: با انجام طرح‌های آبرسانی مشکلات تامین آب روستاهای بردسکن از جمله روستاهای عشایری حل می‌شود و رویکرد و اولویت سال جاری این اداره تکمیل این پروژه‌ها است.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۰۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، حسین اولیایی مهدوی در بردسکن اظهار کرد: بردسکن جزو شهرهای محروم آبی است و عمق برخی از چاه‌های آب در این شهرستان به 250 متر رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن عنوان کرد: رویکرد و اولویت سال جاری این اداره تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مجتمع «درونه»، تجهیز و تکمیل چاه شماره 6 بردسکن، چاه شماره 3 انابد، اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده شهری، حفر چاه روستای اسلام آباد، تکمیل پروژه مسکن مهر، تکمیل مجتمع «چشمه حاج سلیمان» و «دهن قلعه» است.

وی با بیان اینکه با انجام طرح‌های آبرسانی مشکلات تامین آب روستاهای بردسکن از جمله روستاهای عشایری حل می‌شود، افزود: در شهر انابد و شهرآباد، اداره آب و فاضلاب مستقر داریم و با توجه به ویروس کرونا و فصل تابستان می‌طلبد همشهریان در شهر و روستاهای سطح شهرستان در مصرف بهینه آب تلاش کنند تا کمتر با مشکل کمبود آب در منطقه مواجه شویم.

اولیایی مهدوی همچنین از شناسایی مشترکین پرمصرف آب و کنتورهای غیر مجاز در بردسکن و روستاهای این شهرستان خبرداد و افزود: در راستای مدیریت بحران و استفاده بهینه از آب، مشترکین پر مصرف آب در بردسکن شناسایی و اخطاریه ارسال شده است و همچنین کنتورهای غیر مجاز در روستاها نیز جمع آوری شد.

مدیر آب و فاضلاب بردسکن با اشاره به فرسودگی شدید شبکه، گفت: بالغ بر 60 درصد تاسیسات این مدیریت قدیمی است که مشکلات بهره‌برداری را مضاعف می‌کند.

وی از همشهریان درخواست کرد: درصورت مشاهده و اعتراض در زمینه کیفیت و کم فشاری آب مراتب را قبل از هر گونه اقدام به این امور اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار