اقدام جهادی برای محرومیت زدایی :

ساخت منزل مسکونی برای محرومان مهرستان

سپاه مهرستان تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند در سال 99، 80 واحد مسکونی را در اختیار محرومان این شهرستان قرار دهد.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۴۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهرستان، سپاه و بسیج سازندگی از ارگان هایی هستند که همیشه حامی جهادگران و امیدی برای مردم نیازمند در مناطق محروم بوده است، روزی در میدان نبرد هشت سال د فاع مقدس نقش آفرینی کرد و امروز هم درکنار محرومین به یاری آنها شتافته اند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: سپاه ناحیه مهرستان با همکاری ۴۰ گروه مهندسی اصفهان و همچنین قرارگاه قدس سیستان و بلوچستان اقدام به ساخت مسکن محرومین کرده است.

سرهنگ نکوئی افزود: تاکنون ۴۱ واحد مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد و تعداد ۳۹ واحد دیگر تا پایان سال جاری آماده تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: زمین واحد‌های مسکونی توسط خود افراد یا کمیته امداد امام خمینی (ره) به سپاه تحویل داده شده و ساخت مسکن نیز توسط گروه ۴۰ مهندسی و قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه سپاه مهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه در چند سال اخیر رفع محرومیت در روستا‌ها با اجرای کار‌های عمرانی و فرهنگی است.

نکوئی با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان این انقلاب هستند، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال با تحویل ۳۹ واحد مسکن محرومین نقش مهمی در محرومیت زدایی در مناطق روستایی شهرستان مهرستان ایفاء کنیم.
ارسال نظرات