نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

رفتار و عملکرد مدیران نشان دهنده عظمت نظام ولایی است/مدیر ناکارآمد باید کنار برود

عفت شریعتی با تاکید بر اینکه مدیران باید برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم باید پای کار باشند، گفت: رفتار و عملکرد مدیران نشان دهنده عظمت و آبروی این نظام ولایی و اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۷۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
  • به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان: عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان زرند که به ریاست علی صادق زاده فرماندار در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی زرند برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: مدیران نظام اسلامی باید زمینه ساز تحقق ایجاد تمدن نوین نظام اسلامی باشند.
    وی با بیان اینکه خطا در جایگاه مدیریت به راحتی قابل گذشت خداوند متعال نیست، اظهار داشت: امروز حکومت انقلاب اسلامی با جمعیتی بیش از ۸۰ میلیون نفر بعنوان امید و الگویی برای مستضعفان جهان است گرچه نظام استکباری و سلطه این موضوع را نخواهد پذیرفت و برای مقاصد شوم خود تلاش و دشمنی میکنند.
    نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران باید برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم پای کار باشند، گفت: رفتار و عملکرد مدیران نشان دهنده عظمت و آبروی این نظام ولایی و اسلامی است.
    وی با اشاره به بیان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مورد این دوره از مجلس شورای اسلامی که فرمودند: این مجلس عصاره فضیلت مردم است، بر لزوم تدوین قوانین جامع و هدفدار و نظارت دقیق بر حسن اجرای آن‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی جهت رفع پاره‌ای از مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.
    نماینده مردم زرند و کوهبنان با تذکری جدی به برخی از مدیران، گفت: اگر مدیری نمیتواند مشکلات مردم را حل و فصل کند و ناکارآمد است، باید کنار برود و در غیر اینصورت جهت تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردمی در راستای ایجاد آرامش، رفاه و امنیت برای آن‌ها باید از هیچ کوششی دریغ نورزد.
    خانم شریعتی در پایان با بیان اینکه امسال رونق و جهش تولید مدنظر ویژه همه دستگاه‌ها قرار گیرد، افزود: اینجانب بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری و مشورت با مدیران جهت پیگیری اهداف کلان توسعه‌ای برای شهرستان هستم و مدیران اجرایی شهرستان در این راستا به بنده ارائه طریق نمایند و یاریگر ما باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار