مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) در گفت و گو با بسیج :

سرنگونی ایرباس ایرانی حقوق بشر آمریکایی را تعریف و تبیین می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت:سرنگونی ایرباس ایرانی حقوق بشر آمریکایی را تعریف و تبیین می‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۲۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

  

 حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان  اظهار کرد:سالروز حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ماه ۱۳۶۷ به نام روز «افشای حقوق بشر امریکایی» نامگذاری شده است.

 وی تصریح کرد : جنایت هولناک نظامیان امریکایی در این روز در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس  توسط ناو متجاوز امریکایی را باید یکی از دردناک‌ترین فجایع انسانی دوران معاصر دانست، چرا که عاملان آن به رغم اعتراف معاون رئیس‌جمهور وقت امریکا در حمله عامدانه به هواپیمای مسافربری، نه تنها توبیخ نشدند، بلکه توسط رئیس‌جمهور وقت امریکا مدال شجاعت! گرفتند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی  خاطرنشان کرد :فاجعه 12 تیر، با نشان دادن ماهیت کریه دولت آمریکا، ملت‌ها را نسبت به آمریکایی‌ها و دولت‌های مرتجع عربی دست نشانده، بدبین‌تر کرد و موجب همدردی و نزدیکی دل‌ها با مردم ایران و اساسا تفکر انقلاب اسلامی شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان یاد آورشد:آنچه به ابعاد ضد انسانی این جنایت می‌افزاید سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشری غرب در قبال آن و عدم محکومیت آن توسط سازمان ملل متحد است و همین امر سبب گردیده که سران رژیم جنایتکار واشنگتن، منشأ اصلی بسیاری از جنایات تاریخ معاصر علیه ملت‌های مستضعف باشند، چرا که به دلیل نظام ناعادلانه فعلی حاکم بر جهان، کاخ سفید خود را در برابر هیچ مرجعی پاسخگو نمی‌داند.

 حجت الاسلام والمسلمین پولادی  درپایان بیان کرد:اعلام روز هدف گرفته شدن هواپیمای مسافربری ایران که به شهادت بیش از ۲۹۰ انسان بی گناه انجامید به عنوان روز «افشای حقوق بشر امریکا» زمینه‌ای را فراهم آورده است تا پرونده جنایات ضد انسانی رژیم امریکا همواره مفتوح مانده و فرصتی باشد تا اقدامات امریکا در کشتار انسان‌های بیگناه در کشور‌های مختلف، نظیر افغانستان، عراق، یمن، سوریه و حتی رفتار شنیع آن‌ها با شهروندان سیاهپوست که این روز‌ها شاهد آن هستیم و اعتراضات تبعیض نژادی امریکا دیگر به گوش جهانیان رسیده است، افشا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار