خبرهای داغ:
به دعوت نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی،

سفر یک روزه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به شاهرود+ تصاویر

به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به شاهرود سفر و در شرکت سیمان حاضر و در خصوص فعالیت های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۹۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به دعوت خانی (نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی)، جانعلی (مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان) به شاهرود سفر کرد.
جانعلی در نشست با نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به پروژه‌های ملی و استانی و پیشرفت فیزیکی و تخصیص اعتبارات آن، به برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان نیز در شهرستان شاهرود پرداخت.
در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تاکید کرد و حمایت از ورزش روستا‌ها و قهرمانان و مدال آوران شهرستان شاهرود را خواستار شد.
در ادامه سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به شاهرود، با حضور در گلزار شهدای بسطام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و مسجد جامع بمنظور ملاقات مردمی با مردم بسطام و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جهت قدردانی از مدافعان سلامت، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی را همراهی نمود.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، نشست صمیمی با محمد رضا بازوی (مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود) شکل گرفت که در آن گزارشی از وضیعت ورزش کارگری و پرسنلی شرکت سیمان و همچنین اجرای تبصره ۲ ماده ۳۸ مالیات بر ارزش افزوده و هچنین احداث سالن ورزشی، زمین‌های ساحلی، پیست دوچرخه سواری، جاده تندرستی و سایر زیرساخت‌های ورزشی از سوی بازوی مطرح شد.
جانعلی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی شائبه مهندس بازوی بمنظور توسعه سلامت و ورزش کارکنان و بخش کارگری شرکت سیمان، با اشاره به اینکه دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در کنار اقدامات بسیار خوب و خردمندانه مدیرعامل شرکت سیمان بصورت کاملا داوطلبانه در جهت ارائه مشاوره مطلوب اماکن ورزشی خواهد بود؛ گفت: قطعا از ظرفیت مهندس بازوی در اجرای قانون تبصره ۲ ماده ۳۸ بصورت استانی استفاده خواهیم نمود و با تجربه گرانب‌های ایشان، ظرفیت جدیدی در توسعه زیرساخت ورزشی در استان رقم خواهد خورد.
در ادامه جانعلی با قدردانی از مدیریت ورزش شرکت سیمان شاهرود بخاطر تعامل و همراهی بسیار خوب با هیات‌های ورزشی، از محل اجرای پروژه‌های ورزشی شرکت سیمان بازدید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها