خبرهای داغ:

اساتید بسیجی در بسط فرهنگ و تفکر بسیجی کوشا باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: اساتید بسیجی باید در بسط فرهنگ و تفکر بسیجی در هیئت های علمی دانشگاه ها تلاش کنند
کد خبر: ۹۲۵۲۵۹۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان و به مناسبت شهادت شهید چمران و هفته بسیج اساتید؛ "آیین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی" با هدف تجلیل از اساتید برگزیده استانی تراز انقلاب به همت بسیج اساتید سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهید چمران بیان داشت: حضور شهید چمران در آغاز دهه هفتاد میلادی در لبنان برگ دیگری از پیوند تاریخی شیعیان لبنان و ایران است. چمران نخست برای مدیریت مدرسۀ فنی و حرفه‌ای جبل عامل به دعوت امام موسی صدر به جبل‌عامل آمد. اما ظرفیت وجودی چمران نخست تحولی در دانش‌آموزان مدرسه ایجاد کرد و در مرحلۀ بعد همۀ مناطق شیعه‌نشین در برگرفت. اوج این امر تشکیل جنبش أمل برای محرومیت‌زدایی از همۀ محرومان لبنان و پایه‌گذاری مقاومت بر ضد دشمن اسرائیلی بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی اظهار داشت: اساتید بسیجی می‌توانند در راستای اهداف خود از جمله رسیدن به تمدن نوین اسلامی، تولید قدرت نرم بیشتر و نیل به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی موثر واقع شوند.
وی افزود: اساتید بسیجی باید برای تحقق دستورات و رهنمود‌های امامین انقلاب بکوشند و در بسط فرهنگ و تفکر بسیجی در هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها تلاش کنند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) خاطرنشان کرد: بسیج اساتید برای رسیدن به اهداف خود نیازمند تحول درونی و اثر بخش بیرون هستند همچنین اساتید بسیجی باید در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار