اجرای مصوبات استان باید در راس کار قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: مشورت، هماهنگی، آینده نگری و حرکت جهادی در زمینه مصوبات یکی از نکات بسیار مهمی است که عقلانیت مدیریتی نیز برآن حکم می‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۴۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز یکشنبه نشست شورای عالی هماهنگی استان بوشهر با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و معاونین وی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست اسلامی گفت: مشورت، هماهنگی، آینده نگری و حرکت جهادی در زمینه مصوبات یکی از نکات بسیار مهمی است که عقلانیت مدیریتی نیز برآن حکم می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در شرایط کنونی استان، حضور نمایندگان مجلس در دور جدید و مسئولین قضایی، اجرایی و امنیتی شرایط مناسبی برای پیگیری و اجرای مصوبات داریم که باید در راس کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان جایگاه خود را در مدیریت کلان کشور باز کرده است اضافه کرد: مقام معظم رهبری نگاه فوق العاده بالایی به استان بوشهر دارد که اگر برنامه ریزی‌های لازم صورت بگیرد این استان در سال‌های آینده به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته و به جایگاهی که شایسته خود است دست می‌یابد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: استان بوشهر در صادرات محصولات غیرنفتی ظرفیت‌های بالایی دارد، اما در شرایط کنونی در این زمینه در جایگاهی که باید قرار ندارد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: باید با نقشه جامع و پیوست‌های فرهنگی برای توسعه استان از جمله ساخت و تکمیل راه آهن و توسعه ترانزیت بندری گام برداریم.

وی گفت: به جای ورود کالا‌های مصرفی باید علم وارد کرده و آن را به محصولات دانش بنیان تبدیل نموده و صادر کنیم در این صورت استان به شکوفایی خواهد رسید.
 
 
 

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار