اطفای حریق جنگل های سروک با حضور نیروهای ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به همراه جمعی از نیروهای بسیج در عملیات اطفای حریق جنگل ها و مراتع سروک شرکت نمود و این آتش سوزی را با همکاری سایر نهادها و دستگاه های امدادی استان مهار کردند.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۸۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, آتش سوزی ظهر امروز  قبل در منطقه سروک کمی بالاتر از منازل مسکونی آغاز شد.

با اعلام این آتش سوزی نیروهای منابع طبیعی، هلال احمر، محیط زیست، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، نیروهای مردمی و امدادی جهت اطفای حریق  به محل آتش سوزی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد که به همراه نیروهای بسیجی در عملیات اطفای حریق جنگل ها و مراتع سروک حضور داشت به خبرگزاری بسیج گفت : حفظ منابع طبیعی وظیفه همگانی است و بسیج نیز همگام با مردم و مسئولان در مهار آتش سوزی ها در سراسر استان انجام وظیفه می کند.

سرهنگ پاسدار روح الله شاهینی ابراز داشت: امروز نیز نیروهای بسیج با حضور در منطقه سروک نسبت به مهار آتش سوزی اقدام کردند و امیدواریم دیگر شاهد آتش سوزی جنگل ها و چنین صحنه های تلخ و دردناکی در نقاط مختلف استان نباشیم .

وی بیان کرد: امسال با توجه به بارش های مناسب در استان کهگیلویه و بویراحمد پوشش گیاهی و مرتعی انبوه شرایطی ویژه ای  را بوجود آورده که نیاز است مردم و طبیعت دوستان بیش از بیش از منابع طبیعی محافظت کنند.

سرهنگ شاهینی با اشاره به اینکه  در ماه های اخیر تاکنون در شهرستان های کهگیلویه، گچساران, یاسوج و سایر نقاط استان شاهد این آتش سوزی ها هستیم گفت: با توجه به سخت گذر بودن محل آتش سوزی ها و کمبود تجهیزات و نیروی انسانی ضروری است که  موضوع پیشگیری از آتش سوزی مدنظر قرار گیرد.

سروک در فاصله سه کیلومتری شهر یاسوج و از مناطق خوش آب و هوای شهر یاسوج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار