پیام بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان در پی درگذشت جانباز شهید علی اکبر عربی

ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج ملکوتی جانباز شهید «علی اکبر عربی» را به خانواده معزز ایشان؛ از درگاه پروردگار متعال برای این شهید سربلند علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمایم.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۲۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ پیام تسلیت بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان در پی درگذشت جانباز شهید علی اکبر عربی

 

«یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ. ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً. فَادْخُلِى فِى عِبَادِى. وَادْخُلِى جَنَّتِى»

 

آرامش و امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وامدار ازخود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با اهدای خون و جان مطهر خویش عزت و سربلندی و جاودانگی آن را در جهان رقم زدند و دستان سیاه استکبار را از خاک و ناموس میهن عزیز اسلامی مان کوتاه ساختند.

جانبازان ودیعه ای الهی از سوی پروردگار متعال برای هدایت و الگوگیری جامعه از نهضت عاشورایی حسین (ع) هستند که با تأسی از فداکاری های حضرت ابوالفضل العباس (ع) بخشی از بدن خویش را در راه اسلام ناب محمدی (ص) فدا نموده و همواره در آرزوی شهادت و شوق لقاءالله به سر می برند.

بر خود می بالیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو حکمت، درایت و بصیرت رهبر فرزانه و عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، که خود از جانبازان این انقلاب شکوهمند هستند، مسیر رشد و شکوفایی و تعالی را طی می کند تا زمینه ساز عصر ظهور و شکل گیری جامعه مهدوی باشد.

اینجانب بر خود لازم می دانم، ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج ملکوتی جانباز شهید «علی اکبر عربی» را به خانواده معزز ایشان و نیز مردم شهید پرور و ولایی شهرستانهای یزد ، کوهبنان و روستای ده علی، از درگاه پروردگار متعال برای این شهید سربلند علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمایم.

 

بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار