خبرهای داغ:

کسب مقام سوم واحد مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور

خانم صدیقه جهادی مددکار اجتماعی دانشگاه، رتبه سوم مددکار اجتماعی را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را کسب نمود.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کسب مقام سوم واحد مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، طی مراسمی از تلاش‌ها و اقدامات و همراهی مددکاری اجتماعی مراکز درمانی دانشگاه در مسیر توسعه سلامت اجتماعی و ارتقای خدمات مددکاری در نظام سلامت به سبب کسب رتبه سوم در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اهدای لوحی از زحمات بی شائبه و ارزشمند صدیقه جهادی مددکار اجتماعی این دانشگاه به عنوان مسئول مددکاری دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان آرزوی موفققیت و بهروزی را از درگاه ایزد منان مسئلت نمود.

متن لوح تقدیر بدین شرح می‌باشد:
سرکار خانم صدیقه جهادی
مسئول محترم واحد مددکاری بیمارستان امام حسین (ع)
گام نهادن در راه تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه نیازمند عزمی راسخ و تعهدی هدفمند است و عشق و علاقه به مردم و دل سپردن به اعتلای نظام سلامت کشورمان رمز گام‎های استوار در این مسیر است. کسب رتبه سوم واحد مددکاری در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نشانه همت والای شما در جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم و نقش آفرینی ارزشمندتان در عرصه خدمت به نیازمندان است. بدینوسیله از زحماتتان تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم با همکاری و تلاش در کنار سایر همکاران و تلاشگران حوزه سلامت و درسایه پروردگار متعال موفق و موید باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار