سردار اکبری:

کارنامه بسیج اصناف در ارتقاء دانش فقهی بازاریان قابل قبول است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام کارنامه بسیج اصناف شهرکرد در موضوع عمق بخشی به دانش فقهی بازرایان را قابل قبول دانست.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۹۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت: همایش روز اصناف و مراسم تجلیل از کسبه بسیجی شهرستان به نمایندگی از اصناف شهرکرد بعنوان کاسبان امین برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این همایش، کارنامه بسیج اصناف در موضوع عمق بخشی به دانش فقهی بازاریان را قابل قبول دانست و گفت: مصرف کننده باید به خرید کالای ایرانی افتخار کند و تولید کنندگان داخلی هم با افزایش کیفیت محصول در خدمت مصرف کنندگان باشند و مسئولین دستگاه‌های نظارتی هم با برگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی نظارت سختگیرانه و کنترل دقیق داشته باشند.

وی، افزود: حمایت از کالای داخلی ضرورت ملی هست، همین جنگ اقتصادی آمریکا با چین در ارتباط با افزایش تعرفه اجناس وارداتی نمونه بارز دفاع از تولید ملی و کالای داخلی هست؛ لذا استفاده از کالای داخلی باید به یک ارزش تبدیل و تلقی شود تا به این ترتیب با حمایت از تولید خودمان به رشد و رونق اقتصادی ورفع بیکاری نائل شویم.

در پایان این جلسه با اهدای گل و لوح تقدیر به اعضای اتاق اصناف از زحمات آنها و همکاری این اتاق با بسیج اصناف شهرکرد تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار