رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

وقوع 20 حادثه طی 24 ساعت گذشته در همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 535 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 20 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۱۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

وقوع 20 حادثه طی 24 ساعت گذشته در همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 15 عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت فعالیت در تاریخ دوم تیر ماه بوده است.

وی افزود: شهروندان همدانی روز گذشته 535 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 20 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 16 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 53 تماس اشتباه و متأسفانه 446 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 15 مورد آتش‌سوزی شامل حریق مغازه در بلوار علاقبندیان، حریق گندمزار در جاده تهران، حریق سطل زباله در بلوار بهادربیگی، حریق پیک نیک در جاده فقیره، حریق مخروبه در خیابان تختی و 10 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در پشت استانداری، بلوار ارم سه مورد، بلوار فرودگاه، بلوار بعثت، بلوار غنی زادیان، بلوار ارتش، جاده حیدره و شهرک الوند بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان مردم، نجات حیوانات در شهرک مدرس و سه مورد مهار حیوانات در شهرک مدنی، جاده چشین و جاده ملایر بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار