خبرهای داغ:

«پایتخت 6» همچنان در ابهام و حاشیه؛ «پایتخت 7» در راه تولید

وقتی در کنار خودمشاوری به این خوبی داشته باشید،داستان نفوذوسوءتفاهم ها،همه دلخوری هاکه برطرف می شوندهیچ؛تازه برای شماقول ساخت پایتخت7راهم می گیردوفقط این وسط مثل همیشه سرمارسانه هاوانتقادهایمان بی کلاه می ماند.
کد خبر: ۹۲۵۰۸۳۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از دانا، هفته پیش بود که از همین رسانه گزارشی منتشر کردیم درباره بدقولی تیم سازنده «پایتخت 6». آن گزارش نیز در پی بر روی هوا ماندن پایانِ پایتخت(6) نوشته شده بود، سیروس مقدم گفته بود برای دو قسمت نهایی باید تفاهم جدید با صدا و سیما صورت بگیرد و همین موضوع صدای رسانه‌ها را هم درآورد که اگر قرار است تفاهمنامه جدیدی در کار باشد، پس چرا در همان 15 قسمت داستان را تمام نکردید؟!

اما در حالی که هنوز تکلیف دو قسمت انتهایی سریال پایتخت 6 مشخص نشده است، مدیران سازمان به این نتیجه رسیده‌اند که باید قدم در تولید فصل هفتم این سریال بگذارند! خبر خوبی است و قطعا پخش نشدن این سریال، خواسته هیچ شخص یا رسانه با انصافی نیست اما تنها یک نکته باقی می ماند، تکلیف فصل ششم چه می شود؟! تکلیف آن همه حاشیه ها و انتقادهای درست و نادرست! چه درست و چه اشتباه در هر صورت عوامل پایتخت 6 پاسخگویی به بسیاری از انتقادها را به دو قسمت نهایی واگذار کرده بودند و حالا این دو قسمت را نیز به تفاهمنامه جدید حواله داد‌اند! اما هنوز تفاهمی برای آن بسته نشده، فصل هفتم کلید می‌خورد؟!

فرصت طلایی فراموش‌کاری مدیران برای سازندگان

بنظر می رسد که مدیران سازمان صدا و سیما جدیدا بسیاری از مسائل را به خاطر مشغله‌های زیاد خود از یاد می برند و اتفاقا سازندگان نیز در همین غفلت است که حرف‌ها و خواسته‌های خود را به کرسی می نشانند. اما قطعا مخاطبان از یاد نبرده اند که در پی حواشی زیادی که این سریال بخصوص در پایانش داشت، علی عسکری روز یکشنبه ۱۷ فروردین در نامه‌ای به معاون خود سید مرتضی میرباقری، تاکید کرد که بررسی کند که آیا صحنه‌های قسمت پایانی فصل ششم "حاصل اشتباه، بی‌توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن"؟

حالا سوال مخاطب همین است که آقای علی عسگری آیا شما پاسخ سوالتان را پیدا کرده‌اید؟ بالاخره آن صحنه‌ها و آن حواشی نتیجه چه بود و آیا باز تکرار خواهد شد؟ شاید بسیاری از مخاطبان جوان این نوشته ندانند که ستون پنجم یعنی چه؟ به خائن ترین افرادی که در جنگ به ظاهر در جبهه دوست هستند اما در واقع به دشمن خدمت می کنند ستون پنجم میگویند؟ حالا تکلیف این ستون پنجمی ها چه شد؟ مخاطب که هیچ! حتی فیلمنامه‌نویس فصل 6 هم که رکن اصلی و اساسی هر سریالی را بر عهده دارد، خودش نیز در گفتگو با «مهر» به صحبت علی عسگری اشاره کرده و در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر این که «هر بار هر انتقادی نسبت به سریال مطرح می‌شود پاسخ این است که قصه تمام نشده؛ این قصه بالاخره چه زمانی قرار است به پایان برسد؟» گفته است؛ «من می‌خواهم گله‌ای را نسبت به جامعه خبری و رسانه‌ای مطرح کنم. شما از من می‌پرسید که عاقبت قصه چه خواهد شد، در حالی که از من و یا از گروه «پایتخت» نباید بپرسید. من کسی هستم که رییس صداوسیما به‌عنوان «ستون پنجم دشمن» از من یاد کرد و بعد دستور داد که درباره ستون پنجم پیگیری شود! اگر این سریال چند ستون داشته باشد بالاخره یکی نویسنده است و دیدید که در این چند وقت همه اتهامات به سمت من وارد شد. از نظر تلویزیون شما الان دارید از یک «ستون پنجم» می‌پرسید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است! 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار