خبرهای داغ:

عدم‌ نگاه بخشی مسئولان به مشکلات/برگزاری همایش بسطام در گذر تاریخ

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه مسئولان نباید نگاه بخشی به مشکلات داشته باشند گفت: همایش بسطام در گذر تاریخ به زودی برای شناساندن این بخش و شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۷۸۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
عدم‌ نگاه بخشی مسئولان به مشکلات/برگزاری همایش بسطام در گذر تاریخبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست شورای اداری بخش بسطام شهرستان شاهرود با بیان اینکه بیان مشکلات باید همراه با ارایه راهکار‌های عملی و قانونی باشد تا امکان برطرف کردن آن‌ها را بیشتر کند افزود: مسوولان نباید نگاه بخشی نسبت به مشکلات داشته باشند، شهر بسطام یکی از نقاط تمدنی ایران است و باید برای توسعه آن توجه خاص بکنند.
فرماندار شاهرود از برگزاری همایش "بسطام در گذر تاریخ " هم خبرداد و گفت:: تاکنون معرفی دقیقی از شاهرود و بسطام در سطح کشور انجام نشده است.
وی گفت: در شهرستان شاهرود نزدیک به ۲۰ واحد دانشگاهی وجود دارد که حدود ۴۰ درصد از دانشجویان آن‌ها غیر بومی هستند، این دانشجویان سفیران خوبی برای این منطقه و شناساندن آن در دیگر نقاط کشور هستند.
فخری به خسارت‌های باغداران این منطقه در چهار سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی شاهرود در حال تولید نهال‌های مقاوم به سرما است تا جایگزین درختان سابق شود.
فرماندار شاهرود گفت: برای تهیه دوربین‌های مداربسته سیستم پایش تصویری شهر بسطام ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده و تلاش می‌شود تا ۲ میلیارد ریال ارتقا یابد.
در این نشست برخی از حاضران مشکلات بخش بسطام را کمبود نیرو‌های انتظامی و تجهیزات مربوطه، کمبود تجهیزات در درمانگاه شبانه روزی، تغییر کاربری اراضی، نبود نمایندگی میراث فرهنگی و ساخت مجتمع رفاهی و پمپ بنزین اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها